KCC en Burgerzaken
Kansen die zich hebben voorgedaan in relatie tot de 3 K's Kwaliteit
Werken volgens dienstverleningsvisie
Verbeteren van de dienstverlening blijft een continu proces, waar we ook in 2020 aan gewerkt hebben. Zelfs in deze tijden van corona. Zo is dienstverlening van het KCC en de balie burgerzaken onder aangepaste omstandigheden toch is doorgegaan. Daarnaast zijn er steeds meer producten digitaal aangeboden en bestaande digitale producten verbeterd zoals verhuizingen. Hiermee is de dienstverlening voor de burger makkelijker gemaakt doordat men nog producten digitaal kan aanvragen.
Kansen die zich hebben voorgedaan in relatie tot de 3 K's Kwetsbaarheid
Doorontwikkeling KCC
Zeker in het afgelopen jaar met veel collega’s van andere afdelingen die thuiswerken, is de rol van het KCC als voorportaal voor alle klantcontacten nog belangrijker geworden, waarbij uiteraard het verstrekken van corona gerelateerde informatie voorop heeft gestaan.
Kansen die zich hebben voorgedaan in relatie tot de 3 K's Kosten
Digitalisering producten en diensten burgerzaken
Via de nieuwe websites van de gemeenten is de toegang tot de digitale producten verder verbeterd. Er worden steeds meer producten digitaal aangeboden en bestaande digitale producten verbeterd zoals verhuizingen. Hiermee is de gemeentelijke dienstverlening voor de burger vergemakkelijkt doordat men nog meer producten digitaal kan aanvragen.