Onderhoud en Beheer
2020 heeft voor een groot deel bestaan uit werkzaamheden t.a.v. de Coronapandemie. Hierdoor is een deel van de beoogde interne projecten maar beperkt uitgevoerd:
Komen tot één locatie van waaruit werkzaamheden uitgevoerd en begeleid worden.
Dit project is door Corona niet verder opgepakt. Wel zijn er door Corona nieuwe inzichten bijgekomen waardoor het project in 2021 opnieuw opgepakt wordt.
Verbinding teams
In 2020 is samen met het team Inrichting en Beheer gewerkt aan de verbetering van de "verbinding" tussen de 2 teams. Door de Corona pandemie is niet de voortgang gemaakt die vooraf gepland was. Wel zijn er vorderingen gemaakt in het verbeteren van processen in de voorbereidingen van werken, die in 2021 een vervolg krijgen. Daarnaast zijn er kwaliteitsverbeteringen in processen doorgevoerd in het kader van de rechtmatigheid, denk hierbij aan huur/pacht, inkoop en aanbesteding.
Kansen die zich hebben voorgedaan in relatie tot de 3 K's Kwaliteit
Ondanks uitval door ziekte i.v.m. Corona en het uitvoeren van diverse extra werkzaamheden zijn alle kwaliteitsafspraken met de gemeente behaald.
Kansen die zich hebben voorgedaan in relatie tot de 3 K's Kwetsbaarheid
In navolging van de besluitvorming over “In en Uitbesteden” is het team uitgebreid met drie onderhoudsmedewerkers. Tevens is er een extra medewerker in dienst gekomen voor de bemensing van het Scheidingsdepot Uithoorn i.p.v. inhuur via derden.
Kansen die zich hebben voorgedaan in relatie tot de 3 K's Kosten
In 2020 is besloten om alle tractie middelen van de gemeente Uithoorn en Ouder-Amstel over te hevelen naar de begroting van Duo+. Hierdoor is het mogelijk om in de toekomst een voordeel te behalen op de te betalen BPM.